måndag 30 november 2009

. Regn



Var som en blöt katt när jag kom hem idag, det har regnat på mig precis hela dagen idag. var halvtrött när jag vaknade imorse, vår kära hund står och stirrar på en när man sover. Rätt mysko, vet inte vad hon är ute efter heller, får kolla upp de där..

Posten har avancerat och gett mig ett schema idag, Bra jobbat! Tydligen hjälper de att tjafsa lite med dom, även om de tagig sin lilla tid.

Har förresten funderat på en grej ett tag, varför är de sju lampor i alla adventsljustakar? Någon som vet? Eller är jag helt obildad? De är ju överallt nu och alla har ju 7 ljus.. Märkligt.

Ikväll blir de att värma sig framför brasan och dricka the, Gott.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas han inte får feber..
    Haha har Cindy bleve knäpp eller?
    Gött med schema!!
    Ingen aning varför de är sju, vi har två m. fem i gbg vet ja.
    Saknar dig också!! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror nog non har blivit de.. Jaså ja de kanske är olika.. Ja nu flyter de på med jobb, bara idag jag är ledig=) Kommer ni innan dopet? Puss

    SvaraRadera