tisdag 26 januari 2010

. Bitter? Neej.


Värst vad dagarna springer iväg nuförtiden. Vad händer?
Känns som att jag ändå bara står och stampar på ett ställe
de går liksom inte frammåt, och ändå går det så fort så fort.

Startade Dagen Tisdag med en långpromenad på ön, Härligt!
Men hur länge skall denna vintern hålla i sig tro? Nu vill
vi ha vår och massa sol. Får hoppas på att vädret är finare
i Finland, för det är just dit vi skall åka om exakt en vecka.
YEES kryssning med Cinderella. Skall bli grymt roligt, dansa
med pensionärer och flörta med gammla gubbar ;) Ska bli så
gött att bara komma ifrån vardagen, om ens för ett par dagar.

För Er som tror att jag inte gör nåt på dagarna, jag har fullt
upp! Jobbar så mycket jag kan och får, kämpar
som fan med matten. Och jag ska klara de! Även om en del tycker
de är "matte på dagis nivå" så är de jobbigt, för mig. Tack för
stödet det behövs verkligen. Så har jag även fått ett C kort
betalat för mig om jag vill ha. Så de blir att läsa på de också.
Så de finns allt lite projekt att ta tag i ändå. Bra Malin!

Nu skall jag fortsätta filosofera om livet. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar